Creativity

piątek, 20 kwietnia 2018
data:post.title

Coś dzisiaj brak mi weny ;) Napisałam już jeden tekst ale nie spodobał mi się i go wykasowałam :) Po głowie biegają mi rożne myśli ale jakoś się rozmywają, ulatniają albo się nie kleją. Brak tematu, brak pomysłu ... jednym słowem zero twórczej kreatywności ;D

Ostatnio wróciłam do ćwiczeń, regularnie, to jest codziennie, chodzę na fitness już od prawie dwóch miesięcy. Nie jest to łatwe, ciągle walczę ze sobą ale nie poddaję się i dzielnie "trwam na posterunku" ;) Za to wieczorami jestem tak zmęczona, że nie mam siły ani ochoty na nic, tylko łóżko mi w głowie. Może wysiłek fizyczny przyćmił mój intelekt? ;D 
Mam nadzieję, że chociaż moje stylizacje są z pomysłem i w jakimś sensie, kreatywne :D

Stylizacja: no cóż, znowu trochę zamieszałam: zwiewna spódnica w esy-floresy do tego jedwabna koszula w delikatne paski i nie ma tu żadnego "wzorzystego" konfliktu ;) Spódnica ma czarny, dzianinowy pas, dzięki niemu wzory są odseparowane, a jednocześnie jest to taki mocniejszy akcent. Ten "akcent" ma swoją kontynuację w dość ciężkich, wyrazistych skarpetach. Skarpety są dość nietypowe, sama je wymyśliłam i uszyłam. Taka moja twórczość ;D 
Na nogi założyłam klapki, mogłyby być szpilki, ale z klapkami jest zdecydowanie ciekawiej i oryginalniej. Poza tym klapki zamiast szpilek są teraz bardzo modne i co tu dużo mówić, bardzo sexy :) Do tego, eleganckiego i dość ekstrawaganckiego zestawu dodałam dłuższą koszulę w militarnym stylu, która jest zamiast tradycyjnego swetra czy też marynarki ... Oj, namieszałam tu, namieszałam, ale to jestem ja i moja "kreatywność" :)

    Zdjęcia : Monika Homan




koszula - Mango,
Jedwabna koszula - Zara,
spódnica - Hexeline,
buty (klapki) - Venezia,
torebka - Prima Moda,
skarpety - mój pomysł i wykonanie.






Prześlij komentarz