Very big cardigan

piątek, 9 czerwca 2017
data:post.title

Dzisiaj zaprezentuję się w rzeczach, które dostałam na gwiazdkę. Wreszcie się doczekały! ;) To nie znaczy, że w nich wcześniej nie chodziłam, jednak na blogu zadebiutują i to razem ;)

W ostatnim czasie bardzo angażowały mnie sprawy rodzinne co z pewnością odbiło się na blogu. Ale teraz powoli sytuacja się stabilizuje i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy :) Pierwszy krok już zrobiłam - nowe "oblicze" bloga :)  I jak Wam się podoba?


Stylizacja: elegancka sukienka w niebieskim, tzw. gołębim kolorze. Jest bardzo prosta, jedyna ozdoba to kokardka w tali ale umieszczona tak z boku. Na nią narzuciłam bardzo obszerny kardigan w zapomnianym kolorze lila-róż. Właściwe można by było tak zostawić, ja jednak narzuciłam jeszcze dużą, jedwabną chustę w kolorach mojej stylizacji. Dzięki niej zrobiło się bardziej kolorowo :) Do tego wszystkiego założyłam botki, przywiezione jakiś czas temu z Mediolanu. A żeby nie było tak grzecznie, dołożyłam skarpetki, mój ulubiony "gadżet" :)

Życzę wszystkim udanego weekendu! :)




 










sukienka / dress - Max Mara,
sweter / sweater - Simple,
torebka / bag - Simple,
buty / shoes - Casanita,
kolczyki / earrings - Mango.




Prześlij komentarz