Światecznie i z życzeniami! / Easter's chic!

piątek, 14 kwietnia 2017
data:post.title

Kochaniu, to już tylko chwila i będziemy siedzieć przy pięknie przystrojonym i suto zastawionym stole w gronie rodzinnym. Odsapniemy po wielkim sprzątaniu, gotowaniu i pieczeniu. Już za chwilę będziemy mogli zadumać się nad swoim "jestestwem", nad czasem, który gna nieubłaganie, nad życiem, które mija ... albo już minęło ...
Szczególnie te święta, Święta Wielkanocne, są takim czasem; refleksji, zadumy ... i radości! Nauczmy się cieszyć z każdej chwili, z każdego napotkanego uśmiech, z każdego życzliwego słowa, cieszmy się  i bądźmy szczęśliwi a ludzie w okół nas też będą szczęśliwi!

Życzę wszystkim wesołych Świąt!!! :)


                                    źródło: TU


Stylizacja:  ... a jak Święta to trochę elegancji nie zaszkodzi! ;D Elegancko ale z luzem ( żeby się wszystkie pyszności zmieściły ;D )!
Dzisiejsza moja propozycja to biała, długa bluzka w oryginalnym fasonie: faliste wykończenie dołu z modną falbanką, ciekawe mankiety i interesujący tył :) Luźna, lejąca, świetnie się układająca. Ta bluzka jest z najnowszej kolekcji H&M Studio. Miałam szczęście, bo zajrzałam na stronę w dniu, kiedy miał się odbyć pokaz i zaraz po pokazie odbyła się sprzedaż kolekcji. I tak stałam się jej posiadaczką :)
Jak luźna i obszerna góra to dól przy ciele, więc jest ołówkowa spódnica. Spódnica ma bardzo ciekawy skład, jeszcze się z takim nie spotkała: bawełna z kaszmirem :) Dzięki temu jest mięsista a przy tym niezmiernie miła. No i ostatni element stroju - kardigan. Krata, to dość niespotykany print jak na sweter. Mam go już od jakiegoś czasu i całkiem dobrze mi służy ;) Cała kolorystyka to beż, szarość i biel, jest niebanalna a przy tym bardzo interesująca :) Beż z szarością to tak jak złoto i srebro, dopiero od niedawna się je "oficjalnie" łączy, chociaż ja, jako, że jestem "'niegrzeczną dziewczynką" robiłam to już od jakiegoś czasu i zrobiłam to teraz - takie są moje kolczyki! ;DDD

I to wszystko :) Strój na święta jest, to wracam do mazurków! :)

















       Zdjęcia: Olimpia Rakowska




bluzka - H&M,
spódnica - Massimo Dutti,
kardigan - Monnari,
torebka - Wittchen,
buty - Prima Moda,
kolczyki - Mango.








Prześlij komentarz